خبر انواع خودروهای ملی ایران

علاوه بر این، طراحان با حذف تریم چوبی، کنسول وسط سرنشینان عقب و دریچه هوای مجزا برای سرنشینان عقب سعی داشتند این نسخه را اقتصادیتر از مدل معمولی کنند. پارس و اتومات کابین به نسبت زیباتری دارند، این بار ایران خودرو تریم بژ را برای فضای داخلی پارس در نظر گرفت که به نظر زیباتر میرسید. پارس سال، نمونه فیس لیفت ۴۰۵ بود، ۴۰۵ بسیار محبوب و پرطرفداری که پا به سن گذاشت و پارس سال یک درجه از آن به روزتر و مدرنتر به نظر میرسید. البته توضیح زیادی لازم نیست، زیرا اکثر مشخصات با پارس سال یکی است. با این حال، سمند اولین خودرو ملی ایران است که از اوایل دهه ۸۰ شمسی وارد خیابانهای ایران شد و تاکنون نیز در قالب مدلهای مختلف، البته با تغییرات نهچندان گسترده به دست مشتریان ایرانی رسیده است و در هر کوی و برزن این مملکت میتوان به راحتی نشانی از این خودرو پرطرفدار را یافت. حداکثر قدرت این پارس ۱۹۰ کیلومتر بر ثانیه اعلام شده است و با استاندارد آلایندگی یورو ۳ میزان مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ثبت گردیده است. اگر از نظر ظاهر بخواهیم بررسی و قضاوت کنیم باید بگوییم پارس ظاهر زیباتری دارد و نمره قبولی دریافت میکند. &; &;​ ​​!

نتیجه اینکه اگر بخواهیم از نظر طراحی کابین بگوییم کدام مدل پژو پارس زنجیر چرخ خودرو بهتر است؟ اگرچه پارسهای قبلی الهام گرفته از ۴۰۵ بودند و طراحی ساده و خطوط صافی داشتند، اما این مدل پارس در طراحی از ۴۰۶ وام گرفته است و ظاهر قدرتمندتر و خشنتری دارد. استفاده از خطوط سیال ظاهر پارس ای ال ایکس را مدرنتر کرده است. ما با مزایای تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار و اقساط بلند مدت، محبوبترین مدلهای پژو پارس را به هموطنان سراسر کشور عرضه میکنیم. در مقایسه انواع پژو از نظر فنی به پارس LX میرسیم. درباره پارس سال باید گفت احساس شما از باز کردن درب و نشستن داخل کابین همان حس و حال فضای داخلی ۴۰۵ است. البته تفاوتهایی هم وجود دارد، مثلا غربیلک فرمان خوش فرمتر شده است، سر دنده عوض شده یا تریم طرح چوبی برای کابین در نظر گرفته شده است، اما تم کلی، همانی است که پیشتر در ۴۰۵ دیده بودید. به همین دلیل است که از ترمز کاسهای در چرخهای عقب که نیروی ترمز کمتری مورد نیاز است، استفاده میشود. نیاز به بررسی و مقایسه نیست، زیرا همه آنها شرایط مشابهی دارند: ساده، قدیمی، بیکیفیت و بیروح! برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی پژو پارس LX (tu5) با مراکز فروش ما تماس معرفی خودروی جدید چینی‌ها معروف به پورشه گلکسی E8 جیلی بگیرید.

در پاسخ به این سوال که کدام مدل پژو پارس بهتر است؟ در ادامه مقاله کدام مدل پژو پارس بهتر است؟ پارس سال در ۱۱ ثانیه به شتاب صفر تا صدی میرسد و حداکثر سرعت ان ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است. برای این خودرو حداکثر قدرت ۱۰۸ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر به ثبت رسیده است و شتاب صفر تا صدی آن ۱۳.۲ ثانیه است. در ضمن هیچ تفاوتی در ارائه این خدمات برای خرید 206 دست دوم و یا صفر وجود ندارد و همه این امکانات در تمامی شرایط به مشتریان ارائه میشود. این نکته را هم اضافه کنیم که، کابین این ماشین جادار است و به عنوان یک سدان خانوادگی، از لحاظ جاداری، راحتی و آسایش را، برای سرنشینان جلو و عقب فراهم میکند. ضرورت وجود سیستمی چون کلاچ ، برای قطع و وصل کردن ارتباط در مبحث کلاچ به صورت کامل توضیح داده شد ، اما اکنون می خواهیم بررسی کنیم که آیا کلاچ به تنهایی برای به حرکت درآوردن خودرو کافیست یا نه؟

اما نباید از این نکته غافل شد که چهره هر ۴ مدل پارس قدیمی شدهاند و به راحتی بازنده رقابت با خودروهای داخلی و خارجی مدرن هستند. پارس نخستین بار که روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفت با کابینی به مراتب جذابتر از امروز عرضه شد. اما بعد از مدتی ایران خودرو تمام امکانات را حذف کرد و کابین را با متریالی به شدت بیکیفیت به تنظیمات کارخانه در هنگام تولید پارس سال برگرداند! اما مسأله این است که پارس سال در سال تولید خودش نمونه موفقی از یک خودرو فیس لیفت محسوب میشد و امروز دو دهه از حضور آن در جادههای ایران میگذرد و در این سالها ایران خودرو هیچ تلاشی برای به روزتر کردن آن، انجام نداد. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، در حال حاضر پارس در 4 مدل در بازار خودرو ایران، معامله میشود. همچنین تغییر رنگ روغن و استعمال بوی سوختگی هنگام تعویض دنده نیز از نشانههای دیگری است که به شما هشدار میدهد که زمان تعویض روغن گیربکس خودرو فرا رسیده است.