در پشت فن هواکشها استفاده میشود

فروش دریچه فن کویل مشهد - گروه صنعتی عباس نژاد - 09151059553 دمپر بادی یکی از انواع دمپرها است که برای کنترل جریان هوا در سیستمهای تهویه مطبوع مورد استفاده قرار میگیرد. پس از برش طول و عرض فریم دریچه بازدید تاسیسات اقدام به گوشه زنی اضلاع میکنیم گوشها باید ۴۵ درجه برش داده شود تا وقتی کنار یکدیگر قرار میگیرد زاویه ۹۰ درجه و گونیا را تشکیل دهد. برای ساخت این دریچه بازدید کناف ابتدا باید سایزِ قاب یا کلافِ زیرکارِ دریچه بازدید کناف بطور دقیق و بدون در نظر گرفتنِ کسورات استحصال شود.پس از ارسال این ابعاد به کارخانه، سازنده بطور اتوماتیک به میزان نیم سانت از هرطرف این سایز را کسر کرده و اقدام به برش اضلاع فریمِ دریچه بازدید کناف می کند.پس از برشِ اضلاعِ فریم نوبت به گوشه زنیِ اضلاع می رسد.با توجه به اینکه تمام زوایای دریچه بازدید کناف باید گونیا باشد،تمام زاویه های اضلاعِ فریم به میزان ۴۵ درجه خواهد بود.با گوشه زنیِ پروفیل های فریم دریچه بازدید کناف، باید نسبت به ساختاربخشی این پروفیل های چهارگانه که همان اضلاعِ فریمِ دریچه بازدید کناف هستند اقدام نمود.این پروفیل های آماده و گوشه زنی شده، بوسیله ی قطعه ای بنام کُرنر که از نمای پشتیِ دریچه بازدید کناف قابل رویت هستند به هم متصل شده و تشکیلِ یک ساختار واحد و چهارگوش بنام فریمِ دریچه بازدید کناف را می دهند.پس تکمیلِ ساختِ فریم باید جهت ایجاد جای پیچ بر روی نمای بیرونی یا داخلیِ ساختار فریم اقدامی نمود.اگر قرار باشد این مدل دریچه بازدید کناف فن کویل بصورت پیچ ازرو یا نما، در محل خود تعبیه شود باید جای پیچ ها بر روی ساختار بیرونی و نمای فریم به شکل منظم و استاندارد ایجاد گردد.اگر هم که قرار باشد دریچه بازدید کناف بصورت پیچ مخفی در محل خود نصب گردد این جای پیچ ها بر روی دیواره ی داخلیِ فریم دریچه بازدید کناف ایجاد می شود تا بعد از نصب این دریچه بازدید کناف فن کویل زایده ی تاجِ پیچ ها از بیرون قابل رویت نباشد.نکته ی مهم در ایجاد جای پیچ ها این است که با توجه به پِرسی بودنِ مراحلِ ایجادِ جای پیچ ها،لذا این مراحل باید حتما قبل از عملیات رنگ کاری صورت پذیرد تا آسیبی به رنگ و کیفیتِ ساختار دریچه بازدید کناف پس از رنگ وارد نیاید. ​​​.

فایر دمپر موتوری

به هنگام خرید به جنس قاب و فریم توجه کنید که از متریال چوب یا آهن ساخته شده فایر دمپر فیوزی فنردار بلبرینگی – شرکت تهویه سازه شار باشد. عرض شیارهای موازی ۹ سانتی یا ۱۸ سانتی طراحی میشود که بسته به بزرگی یا کوچکی دریچه بازدید تاسیسات فن کویل می باشد. با اصابت هر وسیله ای به سمت کانال که با شدتی مانند انفجار اتفاق بیوفتد، پره ها با شدت بسته می گردد. دریچه های دسترسی و بازدید را می توان در پیکربندی های مختلفی طراحی و عرضه کرد که از جمله می توان به چفت یا (کابینت) زیمنس قفل دار و آلومینیوم با رنگ کوره ای اشاره نمود. نخست تمام سطوح دریچه بازدید تاسیسات با این رنگ پوشش داده می شود و سپس این محصول درون کوره قرار می گیرد و در اصطلاح پخته میشود. در مرحله آخر از رنگ پودری الکترواستاتیک روی تمام سطوح دریچه بازدید تاسیسات فن کویل آلومینیومی شیاردار پاشیده شده و این محصول درون کوره قرار می گیرد و در اصطلاح پخته می شود. این دریچه بازدید تاسیسات از دو قسمت فریم و درب تشکیل شده است و از آنجایی که درب این دریچه بازدید تاسیسات وزنه ای می باشد در نتیجه برای باز و بسته کردن آن کاملاً از فریم جدا شده و کنار گذاشته می شود.

ترمینال حجم متغیر فن دار سری برای ساخت درب دریچه بازدید تاسیسات فن کویل ابتدا ابعاد داخل فریم دریچه بازدید تاسیسات را اندازه گیری می کنیم و از هر طرف ۱ تا ۲ میلیمتر جهت باز و بسته شدن درب دریچه لحاظ می نماییم. نکته ی مهم در زمان طراحی و ساخت دریچه بازدید تاسیسات فن کویل ساده وزنه ای این است که حتماً باید فاصله ی بین درب دریچه بازدید تاسیسات با دستگاه فن کویل چک شود. پس از اتمام عملیات رنگ آمیزی دریچه بازدید تاسیسات فن کویل، درون مشمای حبابدار بسته بندی شده تا از هرگونه خراش آسیب و ضربه ای در امان بماند. از مزایای استفاده از رنگ کوره ای الکتروستاتیک، قابلیت انتخاب رنگ متناسب با محیط توسط کارفرما است. برای این کار از کرنر های مخصوص فلزی در اضلاع مجاور استفاده می کنیم تا ساختار فریم دریچه بازدید تاسیسات فن کویل به شکل چهار ضلعی در بیاید. به عنوان سازنده هواساز صنعتی و فن باکس فیلتر با ایجاد حداقل صدا (پایین ترین دسیبل) و انتقال نیرو بصورت کوپل مستقیم یا فولی تسمه با کیفیت متمایز جهت استفاده در صنایع مختلف طراحی و تولید می نماید. 4. بوش ها یا یاتاقان ها که در بدنه و نگهدارنده مرکزی، قرار میگیرند و کمک میکنند تا پره ها با اصطکاک کمتر حول محور خود گردش نمایند.

ترمینال القایی حجم متغیر هوا محل تعبیه این شیار ها روی دریچه بازدید تاسیسات فن کویل بسیار مهم بوده و متناسب با نقطه مکنده دستگاه طراحی میشود، البته از آنجایی که محل مکش دستگاه فن کویل بیشتر در پشت دستگاه تعبیه شده است، به طور معمول راستای این شیار ها در کناره یک سوم طول درب و نزدیک لولا می باشد. البته امکان دارد برای حفظ زیبایی بیشتر دریچه بازدید تاسیسات فن کویل این شیارهای موازی در آکس درب جانمایی شود. حال نوبت به ساخت درب دریچه بازدید تاسیسات میشود ساختار در بین درجه بازدید در قسمتهای محیطی دارای لبه دو سانتی و در قسمت داخلی دارای شیارهای موازی به عرض ۹ و ۱۸ سانت است که در قسمت وسط یا کناری درب دریچه بازدید تاسیسات طراحی میشود. سپس در مکان هایی که از قبل مشخص کرده ایم به وسیله پرس های مخصوص شیارهای ۹ و ۱۸ سانتی روی درب دریچه بازدید تاسیسات فن کویل ایجاد می کنیم. &;.