استروم در حالی که رنجرز 1-0 کوسه را شکست داد – CBS سان فرانسیسکو به امتیازات رسید


نیویورک (AP) – رایان استروم در دوره اول گلزنی کرد و ایگور شسترکین و الکساندر جورجیف با 28 سیو کنار هم آمدند زیرا نیویورک رنجرز جمعه شب سان خوزه شارکز را 1-0 شکست داد و پنجمین برد متوالی خود را به دست آورد.

شسترکین 19 سیو قبل از ترک در ساعت 5:08 وقت سوم داشت، پس از آسیب دیدگی پای راست که به صورت رو در رو در چین کشیده شد. دروازه بان روس هیچ وزنی روی پای خود نمی آورد زیرا مربی رنجرز به او کمک کرد تا از یخ خارج شود و در حالی که او در تونل راه می رفت، ناامیدی را در کنار باند فرود آورد.

جورجیف 9 ضربه ای را که با آنها روبرو شد متوقف کرد تا به رنجرز کمک کند هفتمین برد متوالی خود را در خانه کسب کنند و در مجموع 11 بازی اخیر خود را به 9-2-0 ارتقا دهند.

آدین هیل 25 سیو داشت که برای دومین شب متوالی بعد از شکست دادن جزیرهرز در روز پنج شنبه شروع شد، زیرا کوسه ها یک برد سه بازی را پشت سر گذاشتند و برای دومین بار در هفت بازی شکست خوردند.

سن خوزه در نیمه راه سوم روی یک پنالتی برای K’Andre Miller از رنجرز یک بازی قدرتی داشت. جورجیف لوگان Couture Couture را برای بهترین شانس کوسه ها رد کرد.

استروم در بازی پاور پلی در 6:03 دوره اول گلزنی کرد و چهارمین فصل خود را در آدین هیل به دست آورد.

آدام فاکس که فصل گذشته جایزه نوریس را به دست آورد، نوزدهمین پاس گل خود را در این بازی دریافت کرد که بیشترین پاس گل آن در لیگ توسط مدافع بود. 23 امتیاز او که به آرون اکبلاد از فلوریدا گره خورده است بیشتر برای مدافع است. فاکس در 13 مورد از 15 برد رنجرز امتیاز دارد و در بازی ها 13-1-3 است فاکس یک امتیاز دارد.

شارک ها پنجشنبه شب در UBS Arena در وقت اضافه 2-1 مقابل جزیرهرز پس از شکست 5-2 شیاطین در روز سه شنبه و بلک هاوکس 2-0 در شیکاگو در یکشنبه گذشته به پیروزی رسیدند.

هیل در نیمه دوم بازی قدرتی دوم رنجرز را روی تلاش میکا زیبانژاد مهار کرد و از هشت دقیقه به سومین بازی با ضربه پای راست آرتمی پانارین را رد کرد.

تسلط بر کوسه ها

رنجرز شش بازی متوالی در برابر سن خوزه برده است که به 25 ژانویه 2018 بازمی گردد و در 9 بازی از 11 بازی اخیر خود مقابل شارکز با امتیاز 8-2-1 امتیاز کسب کرده است. در مدیسون اسکوئر گاردن، رنجرز در سه دیدار مستقیم و شش دیدار از هفت دیدار نهایی پیروز شد.

موفقیت کارکنان ویژه

رنجرز در چهار بازی از پنج بازی اخیر خود گل‌های پاور پلی داشته است و در تورنمنت‌هایی که با برتری مرد گلزنی کرده‌اند 9-1-2 هستند. وقتی حریفان در این فصل بر تیم‌های ویژه تسلط دارند، نیویورک 7-0-1 است.

تا بعدی

کوسه ها: یکشنبه در کلمبوس برای پایان دادن به سومین تور پنج بازی فصل خود.

© Copyright 2021 Associated Press. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد