عکسی از «بابانوئل» که گواهینامه اسلحه دستی مخفی دریافت می کند خشم را برمی انگیزد


توئیتی از یک کلانتری در کلرادو با تصویری از مردی شبیه بابانوئل که گواهینامه اسلحه دستی مخفی خود را دریافت می کند، خشم توئیتر را برانگیخته است. (دفتر کلانتری شهرستان ال پاسو)

شهرستان ال پاسو، کلرادو (KDVR) – توییتی از یک کلانتری در کلرادو با عکسی از مردی شبیه بابانوئل که گواهینامه اسلحه دستی مخفی خود را دریافت می کند، واکنش های شدیدی را در توییتر برانگیخته است.

کلانتری این توییت را در مورد ظهر جمعه به همراه پیوندی به یک صفحه اینترنتی با اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت مجوز اسلحه دستی مخفی در شهرستان ال پاسو ارسال کرد.

“حدس بزنید چه کسی امروز برای دریافت مجوز اسلحه دستی مخفی وارد شده است؟” کلانتر شهرستان ال پاسو در توئیتر، در کنار یک ایموجی از صورت بابانوئل نوشت. “آیا می دانستید که کلانتر شهرستان ال پاسو 49750 مجوز اسلحه دستی مخفی با 2560 مورد دیگر در انتظار صادر کرده است؟”

این توییت در بعدازظهر جمعه بیش از 550 نظر دریافت کرد، از جمله یکی از آنها که نوشته بود: «بابانوئل یک [expletive deleted] میدونم با چی میری؟ آیا باید این عکس را به فرزندم نشان دهم؟ آیا به آنها آرامش می دهد؟ آیا آنها بابانوئل را بیشتر دوست خواهند داشت؟ این توییت برای چه کسی است؟ “

شخص دیگری گفت: «این را به فرزندم نشان دادم و حالا می ترسد که بابانوئل به خانه ما بیاید تا به او شلیک کند. خیلی ممنون که کریسمس را خراب کردید!! ”

در پاسخ به خشم در توییتر، کلانتر در پاسخ گفت که آنها قصد “بی احساس” بودن ندارند.

“EPSO قصد داشت به کارکنان ما در دفتر در مورد مجوزهای پنهان اسلحه هشدار دهد، که بی احساس نباشند. بابانوئل با دسامبر ارتباط دارد و ما فکر کردیم که به شناخت کارکنان سخت کوش ما کمک می کند. “

با این حال، منتقدان همچنان از کلانتری خواستند تا این کار را انجام دهد، به ویژه با توجه به تیراندازی اخیر در مدرسه در میشیگان.

“پس تفکر این بود که “وقت کریسمس است، همین الان یک تیراندازی در مدرسه داشتم که در آن یک بچه 3 نفر دیگر را با هدیه کریسمس خود کشت، چه زمان خوبی برای فروش اسلحه برای بچه ها”؟!؟یکی از کاربران توییتر پرسید.

دیگری پاسخ داد: «من یک نفر هستم، اما صمیمانه از شما می‌خواهم که کمی وقت بگذارید تا بفهمید چرا بسیاری از مردم از کاری که شما انجام داده‌اید ناراحت هستند». «این کمپینی علیه شما نیست، درد واقعی است. باید نامه را حذف کنید. ”