مایک پرستون: جان هاربا، مربی ریونز، تصمیم خنده‌آوری گرفت و در دیدار با استیلرز، یک تبدیل دیرهنگام 2 امتیازی را امتحان کرد.



صرف نظر از میزان موفقیت مربی جان هاربا در جمع‌آوری تحلیل‌ها یا تهاجمی بودن در موقعیت‌های حیاتی، او همچنان باید جاستین تاکر ضربه‌زننده را به جای شرط‌بندی می‌فرستاد تا امتیاز اضافی را امتحان کند و در آخرین دقیقه بازی در یک پاس تبدیل ۲ امتیازی شکست بخورد. باخت 20-19 ریونز مقابل استیلرز یکشنبه در پیتسبورگ.

این خوب است که ریونز می خواهد تهاجمی باشد و هاربا در این موقعیت ها بیشتر از باخت برده است. اما در این مورد، تصمیم گیری او ضعیف بود و باعث شد تا ریونز موقعیت شماره 1 فعلی را برای پلی آف AFC به دست آورد.

پس از کاهش کسری به 20-19 در یک پاس 6 یاردی از لامار جکسون به دریافت کننده سمی واتکینز در 12 ثانیه باقی مانده، هاربا فوراً علامت داد که 2 تا شود. واکنش فوری من خندیدن بود.

هاربا ممکن است نوع بازی های قایق رودخانه ای باشد، اما مطمئناً نباید در چنین شرایطی قرار می گرفت، نه پس از اینکه ریونز در کوارتر چهارم 17 امتیاز را از دست داد. فقط معنی نداشت در بازی بعدی، جکسون مارک اندروز را در تخت سمت راست کوبید. اگر جکسون کمی از توپ خارج می شد و شاید آن را کمی بیشتر شناور می کرد، کلاغ ها برنده می شدند.

آیا این تماس بازی خوبی بود؟ قطعا.

این تماس درستی بود؟ جواب منفی.

“تو اتاق را دیدی. خیلی نزدیکه هاربا گفت: این یک بازی اینچ است. «شما سخنرانی آل پاچینو را در «یکشنبه مشخص» دیدید، نه؟ فوتبال است خیلی نزدیک است

در هر صورت، ریونز باید تاکر را برای پرتاب امتیاز اضافی برای ارسال بازی به وقت اضافه می فرستاد. به هر حال، او بهترین ضربه زن در تاریخ NFL است. و یک روز، او پس از ورود به تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای در کانتون، اوهایو، یک ژاکت طلا خواهد پوشید.

برای من این واضح است.

ریونز پس از سیلی خوردن در بیشتر نیمه دوم، شتاب بیشتری به دست می آورد، و آخرین تاچ داون می توانست آدرنالین مورد نیاز باشد. در عوض آنها باختند.

در هاربا دونفره رفتن حس خوبی دارد. مصدومیت بازیکنان موجود در پست کرنر را خسته کرده بود و ریونز خسته بودند، شاید به اندازه‌ای بود که او فکر می‌کرد نمی‌توانستند از یک باخت جان سالم به در ببرند.

به علاوه، از زمانی که ریونز جکسون را به دست آورد، به دلیل ورزشکاری و گریزان بودن او، روی موقعیت های چهارم و کوتاه مدت شرط بندی کرده اند، به خصوص گزینه ها یا بازی های خارج از محیط. اما علاوه بر داشتن تاکر، جکسون دلیل دیگری بود که من تاکر را برای دادن امتیاز اضافی می فرستادم.

جکسون 23 بر 37 را برای 253 یارد تمام کرد، اما وقتی نوبت به خواندن دفاعیات و تصمیم گیری صحیح می رسد، وحشتناک بود. مهار تنها او باعث شد اولین تمرین ریونز در خط 10 یارد پیتسبورگ قطع شود و او هفت بار اخراج شد. او هرگز در جیب راحت به نظر نمی رسید. درست است، او در پایان بازی، ریونز را در یک دوی هشت بازی و 60 یارد هدایت کرد، اما یکشنبه او نامنظم بود.

در این بازی شعار باید “In Tucker, We Trust” باشد.

اما فقط در این بازی نیست که جکسون بد بازی کرد. او از زمانی که سینسیناتی بنگالز در 24 اکتبر 24 اکتبر راونز را 41-17 شکست داد، در 6 بازی اخیر با مشکل مواجه شده است.

و اگر ریونز به اندازه کافی کرنر بک نداشت چه می شد؟ خب، هاربا یکی از آنهاست.

“[We’re] هاربا گفت: تلاش برای بردن بازی در آنجا. ما در آن زمان تقریباً خارج از نوبت بودیم. این فرصتی بود که برای بردن بازی در آنجا تلاش کنم.

کلاغ ها به اندازه کافی از لیست ایمنی برخوردار بودند که در مقطعی از دوران حرفه ای خود برای کرنر بازی کرده اند. آنها نمی توانستند بیشتر از مارلون هامفری و آنتونی آورت مدافعان ابتدایی کرنر، زمانی که دیونتا جانسون، دریافت کننده عریض پیتزبورگ، در اوایل کوارتر چهارم روی یک پاس 29 یاردی گل زد، گمشده به نظر می رسیدند.

کلید رسیدن به وقت اضافه بود. شاید کلاغ‌ها یک گونی به دست می‌آوردند، می‌گرفتند، یا یک پاس را قطع می‌کردند که می‌توانست تاکر را در محدوده قرار دهد. او در طول دوران حرفه ای خود در بازی های تنظیمی و اضافه کاری آقای خودکار بوده است. شوت کن، کریس بوسول، بازیکن پیتسبورگ، یک امتیاز اضافی را در روز یکشنبه از دست داد، که بر بازی تأثیر گذاشت.

زمان های دیگری در این فصل وجود خواهد داشت که این موقعیت ها پیش می آید. هاربا از حمایت اکثر تیمش برخوردار خواهد بود، زیرا آنها به بازی او عادت کرده اند و به هر حال هیچ بازیکنی قرار نیست چیز متفاوتی بگوید – حداقل نه علنی.

اما این بار اشتباه کرد. شما امتیاز اضافی را می زنید و زندگی می کنید تا برای وقت اضافی بجنگید.